27 November 2018

27


Hej wszystkim!
Jestem i wszystko dobrze u mnie! Czy to oznacza mój powrót na bloga? Wiecie co? Sama już nie wiem. Nie raz chciałam powrócić do pisania postów,ale przez ostatni okres nie mogłam się do tego jakoś zabrać. Wiele rzeczy zmieniło się w moim życiu, ja sama się też zmieniłam. Zauważyłam,że zaniedbałam swojego bloga,który kiedyś był dla mnie tak ważny,że nie mogłam się doczekać kiedy coś dla Was opublikuje. Był taki czas,że nie miałam nawet weny na zdjęcia a co dopiero na outfity,zaczęłam się ubierać na czarno,przestałam kombinować ze swoim stylem. Nie dawno zrozumiałam,że to był błąd - oczywiście lubię kolor czarny i nadal będę go na sobie nosić ale przynajmniej nie tyle jak do tej pory bywało. Od dzisiaj wstawiam aktualnie posty,planuje żeby chociaż jeden się pojawiał raz na tydzień,ale czy mi to wyjdzie? Zobaczymy :)
Zdjęcia,które znajdują się w danym poście były robione na początku listopada i w końcu się zmotywowałam do tego żeby je opublikować. xoxo Sandra









jacket- bershka/hoodie - blvck.pl/jeans-second hand/shoes-Vans Old Skool/backpack-second hand


17 comments:

  1. Świetne zdjęcia. Każdy ma w życiu takie momenty, że z czegoś rezygnuje. Ja sama miałam długą przerwę w blogowaniu.
    Pozdrawiam!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    ReplyDelete
  2. Super zdjęcia i bardzo fajna stylizacja :D Spodobała mi się ta bluza ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fajna stylizacja :) Świetne klimatyczne fotki :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    ReplyDelete
  4. fajne sa te zdjecia, maja cudowny klimat <3

    Angelika eM BLOG

    ReplyDelete
  5. Fajne zdjęcia, a stylizacja w moim stylu. Sama lubię ubierać się na czarno, takie stylizacje też są super! Powodzenia przy blogu!

    imdollka.pl

    ReplyDelete
  6. Dośc ciemne zdjęcia ale fajnie wyszły <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Powodzenia w takim razie! Miejsce z potencjałem na zdjęcia ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  8. Ładne zdjęcia i stylizacja! Zazdroszczę,że takie ładne rzeczy w second handach znajdujesz
    Trzymam kciuki:)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Też ostatnio nie umiałam się zebrać do pisania postów. Nic na siłę jak to się mówi.
    Super zdjecia, mam nadzieję że niedługo zobaczę kolejne posty od ciebie
    miss-uncover.blogspot.com
    https://www.youtube.com/channel/UCjqx5GwSIU23cLC7fLuso2A

    ReplyDelete
  10. Ale śliczna jesteś! Ja ostatnio piszę mega rzadko, nie mam czasu:(
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Kochana, czasami w życiu tak bywa, że pomimo najszczerszych chęci nie mam czasu na swoje pasje. Codzienne obowiązki i szkoła pochłaniają nas... a my nie możemy wydostać się z tych okropnych "sideł"
    Cudownie, że wróciłaś. Życzę motywacji i radości z tworzenia swojego internetowego zakątka :)
    Zdjęcia mają niesamowity klimat - podobają mi się.
    Pozdrawiam serdecznie!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajny post !
    Obs/Obs?
    Zapraszam do mnie
    jaro-jaroo.blogspot.com

    ReplyDelete

Każdy komentarz, każdy nowy czytelnik coraz bardziej motywuje mnie do pisania dalej♥