4 June 2017

espalda


















Witam Was po dość długiej przerwie. To chyba przez ten okres nadrabiania wszystkiego w szkole,bo oceny już prawie wystawione a jak widzę jaka jest piękna pogoda za oknem to chcę aż mi się płakać dlatego,że muszę siedzieć w domu i się uczyć a nie wyjść i iść na zdjęcia.

Jak wiecie to od dawna kocham spodnie mom jeans (bo chyba to wspominam w każdym poście.. hah) i wyszło na to,że na dzisiejszy outfit też stawiam na nie i do tego bluza,która według mnie komponuje się świetnie z resztą. Muszę Wam też powiedzieć że ostatnio moim must have'm zostały duże srebrne kolczyki ''koła'' nie rozstaje się z nim na krok. Kocham je!

9 comments:

  1. Śliczna stylizacja! Kocham tą bluzę!! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetna, codzienna stylizacja. Ja również jestem od kilku lat fanka tych kolczyków i nie wyobrażam sobie bez nich stylizacji sportowych.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bluza jest przepiękna, przepiękne zdjęcia
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcia :)
    obserwuję i zapraszam do siebie
    mój blog

    ReplyDelete
  5. Genialne zdjęcia i stylizacja. A spodnie świetne!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Genialne spodnie! <3 Już czuję, że nie będę mogła oderwać się od Twojego bloga. :)

    ReplyDelete
  7. Ciekawa sesja! :) Wybrałaś fajne miejsce na zdjęcia. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Każdy komentarz, każdy nowy czytelnik coraz bardziej motywuje mnie do pisania dalej♥