31 October 2016

Oladi.pl



Jakiś czas temu otrzymałam propozycję od firmy Oladi.pl zostania ambasadorką. Parę dni później otrzymałam od nich paczkę ze zestawem kosmetyków. A między innymi eliksirem do kąpieli,szamponem do włosów i żelem do mycia ciała.Cała paczuszka jest z firmy BingoSpa. Kosmetyki były pięknie zapakowane. Cudownie pachną i mają świetną konsystencje.










Krótko o  stronce:
Oladi.pl to nie tylko stronka sklepu internetowego,ale także mały poradnik dla każdej z nas.A co możemy tam znaleźć? Prawie wszystko co jest powiązane z modą i nie tylko. Co ubrać do mom jeans? W czym iść na spotkanie z przyjaciółmi? Wszystkie odpowiedzi na te pytania,znajdziemy właśnie tam. Pomysł według mnie-super. Ubrania i porady w jednym miejscu to jest coś czego długo szukałam.

6 comments:

  1. Gratuluję! Jestem ciekawa jak sprawują się te kosmetyki.

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. what a lovely post my dear
    amazing product review
    simply love it!

    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
  3. Nie słyszałam o takiej firmie, ale zaciekawiły mnie te produkty ;) Z pewnością tam zajrzę! Świetnie napisane, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  4. Jestem ciekawa tych produktów :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    ReplyDelete
  5. Bardzo mnie zaciekawiłaś. Zaraz tam zajrzę.
    Mój blog ---> KLIK

    ReplyDelete

Każdy komentarz, każdy nowy czytelnik coraz bardziej motywuje mnie do pisania dalej♥