8 February 2016

01



We wiosennym sezonie był podstawą styl boho chic,a za to na jesień-zime powraca w nowej odsłonie. Moim zdaniem zamsz już nie jest nawet dodatkiem,z którego wykonane są modne portfele czy torby lub kozaki. Zima zawitał do nas delikatny materiał ,z którego większość projektantów postanowiła uszyć stylowe kurtki i płaszcze. A na wybiegu znajdziemy je przeróżnych odsłonach od minimalistycznych po te podkreślające figurę każdej kobiety.










A wy macie coś z zamszu? Ja ostatnio zaopatrzyłam się w buty z tego materiału.
Piszcie mi  też,czy robić więcej takich mostów,że opisuje co teraz jest modne lub co będzie? I czy też wam się podoba boho chic :D

4 comments:

  1. Styl boho jest przepiękny, taki na luzie lecz cudowny.
    Ja osobiście kocham zamsz, mam z niego wiele rzeczy. Jest piękny delikatny i rzeczy wykonanego z niego mają swój styl.
    *Bykocur~klik*

    ReplyDelete
  2. Jejku *.* Śliczne
    Wpadnij kiedyś.
    normal-unnormal-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Piękne fotki no wszyatko ciekawe i niesamowite zapraszam na mojego buziaki ♥
    http://paulinaacybula.blogspot.com/

    ReplyDelete

Każdy komentarz, każdy nowy czytelnik coraz bardziej motywuje mnie do pisania dalej♥