23 December 2015

Blogmas #4|| My life + My ideas for DIY Christmas




Ho ho ho! Jak tam czujecie już  ten klimat świąteczny? Tak szczerze,to ja nie za bardzo, w wigilie ma być 12 stopni i prawdo podobnie ma padać deszcz,a nie śnieg... Chyba trzy lata temu była taka ''prawdziwa'' zima,a teraz to tylko  pada deszcz. A takie pogody to nienawidzę.
 Może teraz wam coś tu  trochę  opowiem co przez ten czas działo się u mnie? .Na początku już wam od razu mowie ze moje życie nie jest zbyt ciekawe,wiec nie będę tutaj się za bardzo rozpisywać,żeby was nie zanudzić,bo przygotowałam dla was jeszcze  dwa pomysły na świąteczne DIY. Dzisiaj miałam klasowa wigilie,która była no nawet ok,ale była za krótka.Najpierw były jasełka a potem  z cala klasa wspólnie usiedliśmy przy stole  wigilijnym,szkoda ze nie śpiewaliśmy razem kolęd ani nie dzieliśmy się wszyscy opłatkiem,tylko te osoby,które chciały. Co tez nie było fajne,to ze nie było całej klasy na wigilii,no kurcze jak wigilia klasowa to klasowa,cała klasa na niej jest. No ale cóż było jak było,jedzonko było bardzo dobre. Ale przecież najlepsze są prezenty haha... (tak jeszcze nie wyrosłam z rozdawania prezentów). Prezent,który dostałam,bardzo mi się podoba,większość słodyczy z milki i do tego kubek,a Milka? to moje życie,mogę ja jeść ciągle i ciągle jeść.Po szkole poszłam do Maka z Angela i z  Anita,a następnie pojechałam do galerii i wróciłam do domu.
 Jak widać nie za ciekawie ten jeden dzień spędziłam.Chciałam wam jeszcze wspomnieć ze wczoraj przyszły do mnie dwie paczki,gdzie nie długo ich recenzje powinny się pojawić na blogu. Juz bardziej nie przedłużając,przejdźmy do moich świątecznych pomysłów DIY.

Pierwszym pomysłem jest wykonanie prostej choinki,zainspirowała mnie Jaymee, jej choinka jest świetnie namalowana farbą kredową. Ja stworzyłam ja za pomocą małego opakowania farby akrylowej.


Drugim pomysłem jest kalendarz adwentowy(tak ja wiem,ze za dwa dni jest 24 grudnia i kończy się adwent,ale przecież można zrobić go za rok).

Materiały:
 arkusze bristolu formatu B1 w dowolnych kolorach - dostępne w sklepach papierniczych.
Im wyższa gramatura papieru (sztywniejszy arkusz) tym lepiej, łatwiej jest wtedy nadać odpowiedni kształt gwiazdkom. 
- etykiety z numerami - do pobrania TU,
- dwa kartony formatu A4 w dowolnym kolorze,
- klej,
- sznurek, 
- gwoździki,
- patyk/listewka

Papierowe gwiazdki:


Za pomocą kleju na gorąco, do gwiazdek doklejamy sznurek. Ja użyłam cienkiego jutowego sznurka dostępnego w pasmanterii, można go też znaleźć w sklepie budowlanym.

Gotowy Kalendarz:


Jak wam się podobają moje pomysły na DIY świąteczne?


22 comments:

  1. Brak śniegu w święta jest czymś okropnym. Nie wyobrażam sobie, żeby tak było już co roku. ;/ Śliczny kalendarzyk!

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jeju ten kalendarz wygląda idealnie :o +obserwuję, bo naprawdę świetny blog! ♥

    amelia-bloog.blogspot.com
    +KONKURS!

    ReplyDelete
  3. świetne pomysły :)

    ♥ wesołych świąt! ♥
    [ Blog ¦ Instagram ]

    ReplyDelete
  4. Jakie świetne pomysły! Widać, że włożyłaś w to dużo pracy! Piękny blog! Wesołych Świąt! Obserwujemy?

    NOWY POST!
    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie!
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. kalendarz adwentowy jest super :), obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Choinka jest przepiękna! :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetne pomysły :)
    http://blogpozytywnegoczlowieka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jejku ale świetny pomysł *,* Muszę to zrobić! Ja bym na to nie wpadła :/
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ale czadowy ten kalendarz adwentowy! Zrobiłabym, szkoda, że tak późnoo... Zrobię za rok :D

    mery-neon.blogspot.com - mój blog ♥

    ReplyDelete
  10. Jakie piękne♥ obserwuje anananas9.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zostawiłaś u mnie komentarz, ja też obserwuje :) masz cudownego bloga <3

    ReplyDelete
  12. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia! :) Wielu łask Bożych, szczęścia, radości, uśmiechu i zdrowia życzy
    oczamihumanistki.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ten kalendarz wygląda genialnie <3 Wesołych i pełnych uśmiechu Świąt! :)

    ReplyDelete
  14. Thank you for visiting my blog and have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Wesołych Świąt i wszystkiego co najlepsze! :)

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  16. Świetne pomysły, naprawdę :)Też napisałam post o świątecznym Diy, może zerkniesz? :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. super DIY <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Mnie ta świąteczna pogoda dobija. Już nie pamiętam kiedy ostatnio zagościł u mnie śnieg na świata. U mnie wigilia klasowa też nie była za ciekawa. Jestem ostatni rok z tą klasą a nie dość, że połowa klasy nie przyszła na wigilię to w tym roku mogłam się przekonać jaka moja klasa jest fałszywa. Tak, wiem klasa to klasa, ale chyb a nikt nie ma tak fałszywej klasy jaką mam ja. Tak szczerze to w moje klasie znam tylko 2 dziewczyny, które są ze mną szczere, miłe i nie myślą tylko o sobie. Jeśli mowa o chłopakach to sytuacja jest już lepsza. A co do pomysłów DIY są świetne! Bardzo podoba mi się pierwsza opcja z choinką :D Maiłam odpowiedzieć Ci na twoim blogu czy wymienię się z Tobą obserwacją. Mi twój blog się podoba więc zaobserwowałam! Jeśli mój blog też ci się podoba to zaobserwuj :) Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  19. Fantastyczne pomysły! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete

Każdy komentarz, każdy nowy czytelnik coraz bardziej motywuje mnie do pisania dalej♥