26 November 2015

Starting over








Hejo miśki.

Moje drogie dzieci i (nie) dzieci zaczynam prowadzić bloga od nowa.Tak na prawdę to nie wiem dlaczego,myślę,że chce zmienić całkowicie treść moich postów,chcę żeby  mój blog stał się taki minimalistyczny. Jak widzicie najpierw zmieniłam nazwę  chyba wymyślałam ją 3 godziny i tak nagle coś mnie tchnęło na http://catherineeffortt.blogspot.com/
(A jeśli macie inne pomysły to podawajcie mi  w komentarzach.)

 To jak wszystko zaczynam od początku,to wypadałoby najpierw trochę siebie opisać :)




Mam na imię Sandra, znajomi na mnie wołają Sanderka a na blogu będą pod ''pseudonimem'' Catherine.

Mam 16 lat i mieszkam w województwie Lubuskiem

Uczę się w Technikum nr 8 w klasie 1 o profilu hotelarskim.

Interesuję się modą,aktorstwem,tańcem,fotografią,muzyką,sportem i oczywiście blogowaniem.

Uczęszczam 8 rok na kółko teatralne, a także chodzę do szkoły tańca gdzie trenuje taniec nowoczesny.

Moje cele w życiu? To na pewno skończyć technikum,zdać mature i dostać się na wymarzone studia.

A jakie są moje plany na przyszłość? Przeprowadzić się do Paryża, zobaczenie Nowego Jorku i zostać redaktorką naczelną magazynu Vogue.

Mam w planach założenie vloga na YouTube z przyjaciółką i mam nadzieję,że nam to wyjdzie :D

Chcesz więcej postów? To zaobserwuj mojego bloga i bądź ze mną aktualnie.


17 comments:

  1. Czekam na coś więcej i daję obs'a ;)
    swiat-weni.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Czekam na kolejne posty, obserwuję

    miss-and-jess.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja juz obserwuje :)
    Fajny klimat zdj i super ze napisalas troche o sobie. Buziaki ;*

    ReplyDelete
  4. Nie wiem czy dodal sie komentarz ;)
    Ja juz obserwuje ;) fajny klimat zdj i super ze napisalas cos o sobie

    ReplyDelete
  5. Lubie czytać opisy o ludziach <3
    zapraszam------> mywaays.blogspot.com obs/obs? Jeśli chcesz to napisz u mnie :)

    ReplyDelete
  6. Powodzenia w dalszym blogowaniu ! :)
    Zapraszam do mnie- bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    ReplyDelete
  7. Ile to już razy robiłam zdjęcia na właśnie tym dachu, który widać na dwóch pierwszych fotografiach. :) Powodzenia w blogowaniu, z miłą chęcią zaobserwuję. Pozdrawiam. wwhatcanisayy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super zdjęcia! :O
    Pisała o obs za obs, jestem za!
    Już zaobserwowałam Cb :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Obs za obs?
    http://misiek-146.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Mega styl! Obserwuję<3
    Skąd ponczo ze zdjęcia?:)

    http://www.justcleo.pl/2015/11/winter-essentials-from-banggood.html

    ReplyDelete
  11. piękna jestes! i ciekawy blog, obserwacja za obserwacje?
    dopiero zaczynam :(
    http://m-artynablogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Te zdjęcia >>>>>>
    Mogłabyś być prawdziwą tumblr girl!
    Zgadzam się na obs za obs ;)

    arielxblack

    ReplyDelete
  13. Masz genialne nogi! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia są świetne !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Każdy komentarz, każdy nowy czytelnik coraz bardziej motywuje mnie do pisania dalej♥